januari 16, 2011

First time .

Haai .
So dat is dus mijn blog . Aan het begin moet ik nog zeker iets over mijzelf vertellen .
Nou mijn ouders hebben mij Nela (lees: Nella) genoemd . Ik ben niet NL .
Ik ben 100 % pools , hihi . En ik ben 15 . Ik hou me bezig met mode .
Later wil ik mode ontwerpster worden . Dat was het zo wel een beetje .

Deze blog word dus over mode zoals je het al kan raden .
En ik ga proberen zoveel mogelijk te schrijven .
Vandaag over de belangrijkste of ook wel mijn favoriete merk .




Chanel

Coco Chanel had strakke ideeën over mode en luxe, en weigerde toe te geven aan het toen heersende beeld van couture: ingesnoerde korsetten, ongemakkelijke silhouetten. In al Coco Chanel haar ontworpen collecties overheersten de kleuren zwart, grijs, wit, geel en roze, en ze stond erom bekend altijd parelkettingen te dragen, maar choqueerde door echte kettingen te combineren met imitatieparels. Ook door het parfum Chanel No. 5, het eerste parfum ooit dat samengesteld werd door een modehuis, verwierf Chanel roem.Het logo van Chanel is een C met een omgedraaide C erdoorheen en is afgeleid van oprichtster Coco Chanel. Het is uitgevoerd in een modern, strak lettertype zonder al teveel franjes, precies zoals Chanel zelf was.

 

1 opmerking: